Bali, laatste bestemming

10 december 2017 - Nusa Lembongan, Indonesië

Lieve allemaal,

Momenteel zit ik in de laatste 14 dagen van mijn reis en ben ik ook echt toe om naar huis te gaan. Zoals vele wel weten ben ik heel hecht met mijn familie en dat hakt er ook dit keer in. Na de derde keer ziek te zijn geweest was ik dan ook echt in staat om een ticket naar huis te boeken. Ik was het zat in het buitenland te zijn zonder de medische hulp die je in Nederland kan krijgen en mis Juneoer natuurlijk ook! 😅 (Wie verzint het dan ook om net voor de reis verliefd te worden.... haha)

Deze blog schrijf ik vanuit Nusa lembongan, een klein eiland zo'n half uurtje van Bali vandaan. Op aanraden van een Nederlandse vrouw moest ik naar Nusa Lembongan komen omdat het daar een hele relaxte chille sfeer heeft en je dingen kunt doen, als je wil. En iets wat me dwars zat op Bali.. was het gevoel dat ik op het grote eiland zo veel moest doen. Terwijl reizen eigenlijk echt iets anders is dan vakantie.

Na mij te hebben overtuigd heeft ze voor mij de boot en twee nachten georganiseerd en dat was heel prettig. Want zonder haar 'keuze' om mij die kant op te laten komen had ik denk ik inmiddels in het vliegtuig naar huis gezeten of zat ik in Nederland in de kou.

Nusa L staat bekend om zijn duiken en daarnaast ook het snorkelen met Manta rays. Iets wat ik volgens iedereen een keer zou moeten doen.

Op dit moment doe ik niks en rust ik uit van de dag van gisteren, waar ik samen met een Australisch meisje en een Finse jongen op de scooter heb rond gereden naar mooie plekjes. Wederom een prachtig eiland en de foto's komen eraan!

Het is vandaag wat bewolkt maar nog steeds hartstikke warm. Nog even genieten van deze temperatuur en dan ben ik al bijna weer thuis!

Liefs en groetjes uit gemeente Bali,

Tessa

😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. WillyAnne:
    10 december 2017
    Mooi eilandje Tessa goede keus, relax nog maar even lekker 👍🏽😘💋💋💋
  2. Marianne Olrichs:
    10 december 2017
    Kan me indenken dat je weer terug wilt na zo vaak ziek te zijn geweest, maar geniet nog maar even van de omgeving en het mooie weer. En rust lekker uit. 😘😘😘😘😘
  3. Marlene:
    10 december 2017
    Niet leuk om op vakantie ziek te zijn. maar nu het iets beter gaat zou ik zeggen geniet van de laatste vakantiedagen en denk straks weer thuis en word je door papa en vooral mama in de watten gelegd vol liefde. kus kus
  4. Karla en Dick:
    11 december 2017
    Tessa, gelukkig dat het weer beter gaat. Geniet van je laatste dagen in het warme Indonesië. Ik denk dat het een geweldige ervaring is geweest zo in je 'eentje'. Nog even en dan heerlijk naar huis waar je ongetwijfeld in een 'warm bad' wordt verwelkomt door iedereen. XXX